Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. rozwiązywania problemów alkoholowych
Miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2021-08-26
Ogłoszono dnia: 2021-08-26
Termin składania dokumentów: 2021-09-15 15:00:00
Nr ogłoszenia: 7
Zlecający: Urząd Gminy Bobrowice
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie co najmniej średnie;
2) biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office;
3) prawo jazdy.
2) biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office;
3) prawo jazdy.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku;
2) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw świetlic środowiskowych;
2) prowadzenie spraw zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
3) prowadzenie obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
4) prowadzenie spraw dotyczących uzależnień (alkohol, narkotyki), w tym profilaktyki, będących w zakresie właściwości gminy;
5) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego dla producentów rolnych;
6) naliczanie i sporządzanie wykazu należności za wodę, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków komunalnych na podstawie odczytów sporządzonych przez konserwatorów (w przypadku braku licznika na podstawie rozporządzenia właściwego ministra) i wystawianie rachunku lub faktury VAT wg potrzeb.
7) prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim i placami zabaw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy;
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice, 66-627 Bobrowice 131, stanowisko pracy znajduje się na parterze;
- budynek nie jest przystosowany do poruszania się wózkami inwalidzkimi;
- stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole;
- praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;
- praca o charakterze administracyjno - biurowym;
- praca w godz. 7.00 - 15.00 (wtorek-piątek), 8.00-16.00 (poniedziałek);
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, organizuje się służbę przygotowawczą.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie należy składać osobiście
w Urzędzie Gminy Bobrowice, wrzucić do skrzynki znajdującej się przy wejściu do Urzędu Gminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwiązywania problemów alkoholowych” w terminie do dnia 15 września 2021 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
w Urzędzie Gminy Bobrowice, wrzucić do skrzynki znajdującej się przy wejściu do Urzędu Gminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwiązywania problemów alkoholowych” w terminie do dnia 15 września 2021 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone w dniu 16 września 2021 r. w Urzędzie Gminy Bobrowice pokój nr 15 o godz. 1200.
9. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bobrowice (www.bip.bobrowice.pl) oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Bobrowice.
10. RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Bobrowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Bobrowice http://www.bip.bobrowice.pl/200/Klauzula_RODO/
11. Wszelkich informacji na temat naboru udziela Pani Beata Wasyłyk-Sosnowska – Sekretarz Gminy tel. (68) 391-92-13 (w godz. pracy urzędu).
12. Wójt Gminy Bobrowice zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Bobrowice, dnia 24 sierpnia 2021 r.
Wójt Gminy
Wojciech Wąchała
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-09-15 15:00:00
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.