ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Bobrowice
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. kancelaryjnych i kadr

Miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2017-04-04

Ogłoszono dnia: 2017-04-04 przez Beata Wasyłyk-Sosnowska

Termin składania dokumentów: 2017-04-14 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Zlecający: Urząd Gminy Bobrowice

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   wykształcenie co najmniej średnie;
b)   biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office;
c)   prawo jazdy.
b. Wymagania dodatkowe:
a)  znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku;
b) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania  wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Gminy i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
2)  prowadzenie racjonalnej gospodarki funduszem płac oraz funduszem nagród;
3) organizowanie doskonalenia zawodowego pracowników (w systemie szkolnym i kursowym);
4) kontrolowanie obecności pracowników w pracy i w tym celu prowadzenie listy obecności pracowników i książki wyjść pracowników w czasie pracy;
5) wydawanie i ewidencjonowanie poleceń wyjazdów służbowych;
6) przyjmowanie od pracowników zaświadczeń chorobowych i przekazywanie ich w określonych terminach do rachuby płac;
7) przekazywanie raz w miesiącu od rachuby płac zestawienia czasu nieprzepracowanego z innych przyczyn niż zwolnienia lekarskie i urlopy wypoczynkowe;
8) przyjmowanie wniosków i gromadzenie zgody na pozostanie w urzędzie pracowników po godzinach pracy, prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
9) prowadzenie spraw socjalnych pracowników;
10) prowadzenie obsługi kancelaryjnej urzędu, przyjmowanie i ekspediowanie korespondencji;
11) sprawowanie funkcji sekretarki Wójta w zakresie obsługi kierownika Urzędu, przyjmowania gości i interesantów;
12)  prowadzenie skorowidza adresowego;
13) obsługiwanie centralki telefonicznej i telefonu oraz zgłaszanie potrzeb naprawy sprzętu łączności (także alarmu);
14) zapewnianie godziwych warunków oczekiwania interesantów na załatwienie spraw w urzędzie;
15) gospodarowanie kserokopiarką i prowadzenie wymaganej dokumentacji jej pracy, wykonywanie maszynopisania na potrzeby Wójta i Sekretarza Gminy;
16) prowadzenie rejestru wydanych przez Wójta upoważnień i pełnomocnictw;
17) prenumerowanie czasopism i dzienników na potrzeby Urzędu;
18) ewidencjonowanie księgozbioru znajdującego się w bibliotece zakładowej urzędu, z uwzględnieniem stanowisk na których się on znajduje, sporządzanie okresowego skontrum księgozbioru i aktualizowanie jego ewidencji;
19) zamawianie, ewidencjonowanie i rozdzielanie na stanowiska, po uzgodnieniu z sekretarzem Gminy, pieczęci i stempli urzędowych;
20) dbanie o należyte gospodarowanie symbolami państwowymi, tj. właściwe umieszczanie godła i flag, okresowe sprawdzanie ich stanu, wymiana zużytych, terminowe wywieszanie flag, zbieranie flag wycofanych z użytku w celu ich godnego zniszczenia, w tym zakresie współpracowanie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych;
21) dbanie o tablice informacyjne i ogłoszeniowe w Urzędzie, tj. o ich aktualizację i estetyczny wygląd;
22) przyjmowanie obwieszczeń i ogłoszeń oraz pism innych organów do publikacji na tablicy ogłoszeń w Urzędzie i w tym zakresie prowadzenie rejestru „DOR”.
23) dbanie o zaopatrzenie i właściwe korzystanie z zakładowej apteczki pierwszej pomocy.

V. Wymagane dokumenty:

a)   list motywacyjny,
b)   życiorys  (CV),
c)   kserokopie świadectw pracy,
d)   kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
o stanie odbytych studiów), 
e)   inne dodatkowe dokumenty o posiadanych  kwalifikacjach i umiejętnościach,
f)   oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g)   oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-14 15:00:00
b. Sposób:
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie należy składać osobiście  
w sekretariacie  Urzędu Gminy Bobrowice (pokój  Nr 14)  lub przesłać pocztą na adres: Urząd  Gminy  Bobrowice, Bobrowice Nr 131,  66-627  Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. kancelaryjnych i kadr” w  terminie  do dnia 14 kwietnia 2017 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

6. Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone  w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone w dniu 19 kwietnia 2017 r. w Urzędzie Gminy  Bobrowice pokój nr 15 o godz. 1100.
 
7. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bobrowice (www.bip.bobrowice.pl) oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Bobrowice.
 
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie  pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922)  oraz  ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych  (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
 
9. Wszelkich informacji na temat naboru  udziela Pani Beata Wasyłyk-Sosnowska – Sekretarz  Gminy  tel. (68) 391-92-13 (w godz. pracy urzędu).
 
10. Wójt Gminy Bobrowice zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
 
 
Bobrowice, dnia 4 kwietnia 2017 r.
                                                                                        
                                                                                                        Wójt Gminy
         
                                                                                                        Marek Babul

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Bobrowice
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Wasyłyk-Sosnowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wasyłyk-Sosnowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-04 08:53:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-04 08:53:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-20 09:29:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5064 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony