Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. kancelaryjnych i kadr
Miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2017-04-04
Ogłoszono dnia: 2017-04-04 przez Beata Wasyłyk-Sosnowska
Termin składania dokumentów: 2017-04-14 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Urząd Gminy Bobrowice
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie co najmniej średnie;
b) biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office;
c) prawo jazdy.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku;
b) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Gminy i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
2) prowadzenie racjonalnej gospodarki funduszem płac oraz funduszem nagród;
3) organizowanie doskonalenia zawodowego pracowników (w systemie szkolnym i kursowym);
4) kontrolowanie obecności pracowników w pracy i w tym celu prowadzenie listy obecności pracowników i książki wyjść pracowników w czasie pracy;
5) wydawanie i ewidencjonowanie poleceń wyjazdów służbowych;
6) przyjmowanie od pracowników zaświadczeń chorobowych i przekazywanie ich w określonych terminach do rachuby płac;
7) przekazywanie raz w miesiącu od rachuby płac zestawienia czasu nieprzepracowanego z innych przyczyn niż zwolnienia lekarskie i urlopy wypoczynkowe;
8) przyjmowanie wniosków i gromadzenie zgody na pozostanie w urzędzie pracowników po godzinach pracy, prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
9) prowadzenie spraw socjalnych pracowników;
10) prowadzenie obsługi kancelaryjnej urzędu, przyjmowanie i ekspediowanie korespondencji;
11) sprawowanie funkcji sekretarki Wójta w zakresie obsługi kierownika Urzędu, przyjmowania gości i interesantów;
12) prowadzenie skorowidza adresowego;
13) obsługiwanie centralki telefonicznej i telefonu oraz zgłaszanie potrzeb naprawy sprzętu łączności (także alarmu);
14) zapewnianie godziwych warunków oczekiwania interesantów na załatwienie spraw w urzędzie;
15) gospodarowanie kserokopiarką i prowadzenie wymaganej dokumentacji jej pracy, wykonywanie maszynopisania na potrzeby Wójta i Sekretarza Gminy;
16) prowadzenie rejestru wydanych przez Wójta upoważnień i pełnomocnictw;
17) prenumerowanie czasopism i dzienników na potrzeby Urzędu;
18) ewidencjonowanie księgozbioru znajdującego się w bibliotece zakładowej urzędu, z uwzględnieniem stanowisk na których się on znajduje, sporządzanie okresowego skontrum księgozbioru i aktualizowanie jego ewidencji;
19) zamawianie, ewidencjonowanie i rozdzielanie na stanowiska, po uzgodnieniu z sekretarzem Gminy, pieczęci i stempli urzędowych;
20) dbanie o należyte gospodarowanie symbolami państwowymi, tj. właściwe umieszczanie godła i flag, okresowe sprawdzanie ich stanu, wymiana zużytych, terminowe wywieszanie flag, zbieranie flag wycofanych z użytku w celu ich godnego zniszczenia, w tym zakresie współpracowanie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych;
21) dbanie o tablice informacyjne i ogłoszeniowe w Urzędzie, tj. o ich aktualizację i estetyczny wygląd;
22) przyjmowanie obwieszczeń i ogłoszeń oraz pism innych organów do publikacji na tablicy ogłoszeń w Urzędzie i w tym zakresie prowadzenie rejestru „DOR”.
23) dbanie o zaopatrzenie i właściwe korzystanie z zakładowej apteczki pierwszej pomocy.
2) prowadzenie racjonalnej gospodarki funduszem płac oraz funduszem nagród;
3) organizowanie doskonalenia zawodowego pracowników (w systemie szkolnym i kursowym);
4) kontrolowanie obecności pracowników w pracy i w tym celu prowadzenie listy obecności pracowników i książki wyjść pracowników w czasie pracy;
5) wydawanie i ewidencjonowanie poleceń wyjazdów służbowych;
6) przyjmowanie od pracowników zaświadczeń chorobowych i przekazywanie ich w określonych terminach do rachuby płac;
7) przekazywanie raz w miesiącu od rachuby płac zestawienia czasu nieprzepracowanego z innych przyczyn niż zwolnienia lekarskie i urlopy wypoczynkowe;
8) przyjmowanie wniosków i gromadzenie zgody na pozostanie w urzędzie pracowników po godzinach pracy, prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
9) prowadzenie spraw socjalnych pracowników;
10) prowadzenie obsługi kancelaryjnej urzędu, przyjmowanie i ekspediowanie korespondencji;
11) sprawowanie funkcji sekretarki Wójta w zakresie obsługi kierownika Urzędu, przyjmowania gości i interesantów;
12) prowadzenie skorowidza adresowego;
13) obsługiwanie centralki telefonicznej i telefonu oraz zgłaszanie potrzeb naprawy sprzętu łączności (także alarmu);
14) zapewnianie godziwych warunków oczekiwania interesantów na załatwienie spraw w urzędzie;
15) gospodarowanie kserokopiarką i prowadzenie wymaganej dokumentacji jej pracy, wykonywanie maszynopisania na potrzeby Wójta i Sekretarza Gminy;
16) prowadzenie rejestru wydanych przez Wójta upoważnień i pełnomocnictw;
17) prenumerowanie czasopism i dzienników na potrzeby Urzędu;
18) ewidencjonowanie księgozbioru znajdującego się w bibliotece zakładowej urzędu, z uwzględnieniem stanowisk na których się on znajduje, sporządzanie okresowego skontrum księgozbioru i aktualizowanie jego ewidencji;
19) zamawianie, ewidencjonowanie i rozdzielanie na stanowiska, po uzgodnieniu z sekretarzem Gminy, pieczęci i stempli urzędowych;
20) dbanie o należyte gospodarowanie symbolami państwowymi, tj. właściwe umieszczanie godła i flag, okresowe sprawdzanie ich stanu, wymiana zużytych, terminowe wywieszanie flag, zbieranie flag wycofanych z użytku w celu ich godnego zniszczenia, w tym zakresie współpracowanie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych;
21) dbanie o tablice informacyjne i ogłoszeniowe w Urzędzie, tj. o ich aktualizację i estetyczny wygląd;
22) przyjmowanie obwieszczeń i ogłoszeń oraz pism innych organów do publikacji na tablicy ogłoszeń w Urzędzie i w tym zakresie prowadzenie rejestru „DOR”.
23) dbanie o zaopatrzenie i właściwe korzystanie z zakładowej apteczki pierwszej pomocy.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
o stanie odbytych studiów),
o stanie odbytych studiów),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-04-14 15:00:00
b. Sposób:
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie należy składać osobiście
w sekretariacie Urzędu Gminy Bobrowice (pokój Nr 14) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. kancelaryjnych i kadr” w terminie do dnia 14 kwietnia 2017 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
w sekretariacie Urzędu Gminy Bobrowice (pokój Nr 14) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. kancelaryjnych i kadr” w terminie do dnia 14 kwietnia 2017 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
6. Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone w dniu 19 kwietnia 2017 r. w Urzędzie Gminy Bobrowice pokój nr 15 o godz. 1100.
7. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bobrowice (www.bip.bobrowice.pl) oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Bobrowice.
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
9. Wszelkich informacji na temat naboru udziela Pani Beata Wasyłyk-Sosnowska – Sekretarz Gminy tel. (68) 391-92-13 (w godz. pracy urzędu).
10. Wójt Gminy Bobrowice zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Bobrowice, dnia 4 kwietnia 2017 r.
Wójt Gminy
Marek Babul
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Bobrowice |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Beata Wasyłyk-Sosnowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-04-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Wasyłyk-Sosnowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-04-04 08:53:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-04-04 08:53:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-04-20 09:29:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5064 raz(y) |