Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. publiczno-prawnych rozliczeń finansowych i kasy
Miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2019-03-06
Ogłoszono dnia: 2019-03-06 przez Beata Wasyłyk-Sosnowska
Termin składania dokumentów: 2019-03-22 14:00:00
Nr ogłoszenia: 14
Zlecający: Wójt Gminy Bobrowice
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie co najmniej średnie preferowane ekonomiczne;
2) biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office;
3) prawo jazdy.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku;
2) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność;
3) staż pracy na podobnym stanowisku.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji analitycznej należności cywilno - prawnych i dokonywanie rozliczeń w tym zakresie (w tym należności za wodę, ścieki, wieczyste użytkowanie, czynsz najmu i dzierżawy i inne);
2) systematyczne rozliczanie i egzekwowanie zaległości w należnościach cywilno - prawnych (w tym zawieranie umowy ugody w sprawie spłaty zadłużenia, umarzanie, odraczanie i rozkładanie na raty);
3) wnioskowanie o podjęcie przez wójta decyzji o zawieszeniu lub wstrzymaniu egzekucji należności pieniężnych;
4) dokonywanie rozliczeń dłużników i wierzycieli, prowadzenie w tym zakresie stosownej ewidencji oraz egzekwowanie należnych wierzytelności;
5) prowadzenie obsługi kasowej urzędu i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Na życzenie petenta, przy wpłacie gotówką do kasy, wystawianie faktury VAT;
6) prowadzenie analitycznej ewidencji podatku VAT należnego i w tym zakresie przekazywanie ewidencji na stanowisko ds. księgowości budżetowej i VAT;
7) sprawdzanie i przechowywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia i do zapłaty;
8) przechowywanie i zabezpieczanie okrągłej pieczęci urzędu, pieczęci stosowanych w sprawie referendum i wyborów w sposób określony prawem;
9) prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania w zakresie swojej właściwości;
10) prowadzenie obsługi funduszu świadczeń socjalnych, w tym naliczanie odpisu na ZFŚS po uprzednim otrzymaniu niezbędnych danych ze stanowiska ds. kadr;
11) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym;
12) prowadzenie rejestru i rozliczanie zaliczek;
13) prowadzenie ewidencji podatku od umów- zleceń;
14)współpracowanie ze skarbnikiem w projektowaniu budżetu gminy i sprawozdaniu z jego realizacji.
2) systematyczne rozliczanie i egzekwowanie zaległości w należnościach cywilno - prawnych (w tym zawieranie umowy ugody w sprawie spłaty zadłużenia, umarzanie, odraczanie i rozkładanie na raty);
3) wnioskowanie o podjęcie przez wójta decyzji o zawieszeniu lub wstrzymaniu egzekucji należności pieniężnych;
4) dokonywanie rozliczeń dłużników i wierzycieli, prowadzenie w tym zakresie stosownej ewidencji oraz egzekwowanie należnych wierzytelności;
5) prowadzenie obsługi kasowej urzędu i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Na życzenie petenta, przy wpłacie gotówką do kasy, wystawianie faktury VAT;
6) prowadzenie analitycznej ewidencji podatku VAT należnego i w tym zakresie przekazywanie ewidencji na stanowisko ds. księgowości budżetowej i VAT;
7) sprawdzanie i przechowywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia i do zapłaty;
8) przechowywanie i zabezpieczanie okrągłej pieczęci urzędu, pieczęci stosowanych w sprawie referendum i wyborów w sposób określony prawem;
9) prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania w zakresie swojej właściwości;
10) prowadzenie obsługi funduszu świadczeń socjalnych, w tym naliczanie odpisu na ZFŚS po uprzednim otrzymaniu niezbędnych danych ze stanowiska ds. kadr;
11) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym;
12) prowadzenie rejestru i rozliczanie zaliczek;
13) prowadzenie ewidencji podatku od umów- zleceń;
14)współpracowanie ze skarbnikiem w projektowaniu budżetu gminy i sprawozdaniu z jego realizacji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- pełny wymiar czasu pracy;
- miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice, 66-627 Bobrowice 131, stanowisko pracy znajduje się na parterze;
- budynek nie jest przystosowany do poruszania się wózkami inwalidzkimi;
- stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami;
- praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;
- praca o charakterze administracyjno - biurowym;
- praca w godz. 7.00 - 15.00 (wtorek-piątek), 8.00-16.00 (poniedziałek);
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, organizuje się służbę przygotowawczą;
- zatrudnienie od dnia 1.07.2019r.
Informacja: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
o stanie odbytych studiów);
o stanie odbytych studiów);
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-03-22 14:00:00
b. Sposób:
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie należy składać osobiście
w sekretariacie Urzędu Gminy Bobrowice (pokój Nr 14) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. publiczno-prawnych rozliczeń finansowych i kasy” w terminie do dnia 22 marca 2019 r. do godz. 1400. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
w sekretariacie Urzędu Gminy Bobrowice (pokój Nr 14) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. publiczno-prawnych rozliczeń finansowych i kasy” w terminie do dnia 22 marca 2019 r. do godz. 1400. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
8. Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone w dniu 26 marca 2019 r. w Urzędzie Gminy Bobrowice pokój nr 15 o godz. 1000.
9. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bobrowice (www.bip.bobrowice.pl) oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Bobrowice.
10. RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Bobrowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Bobrowice http://www.bip.bobrowice.pl/200/Klauzula_RODO/
11. Wszelkich informacji na temat naboru udziela Pani Beata Wasyłyk-Sosnowska – Sekretarz Gminy tel. (68) 391-92-13 (w godz. pracy urzędu).
12. Wójt Gminy Bobrowice zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Bobrowice, dnia 6 marca 2019 r.
Wójt Gminy
Wojciech Wąchała
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Bobrowice |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Beata Wasyłyk-Sosnowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-03-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Wasyłyk-Sosnowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-03-07 07:41:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-03-07 07:41:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-03-28 12:17:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5837 raz(y) |