Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Samodzielne stanowisko ds. gospodarki wodno-ściekowej ›
- Samodzielne stanowisko ds. budownictwa i gospodarki przestrzennej ›
- Samodzielne stanowisko ds. wymiaru podatków, księgowości podatkowej i opłat ›
- Samodzielne stanowisko ds. obywatelskich, bezpieczeństwa publicznego i działalności gospodarczej ›
- Samodzielne stanowisko obsługi petenta, oświaty i archiwum ›
- Sekretarz Gminy ›
Dyrektor/Kierownik: Beata Wasyłyk - Sosnowska
Siedziba: Urząd Gminy Bobrowice pokój nr 13
Zakres spraw i zadań do realizacji: - przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji urzędu; - sprawowanie nadzoru nad poprawnością projektów przygotowanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych wójta i rady; - usprawnianie pracy urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr; - sprawowanie kontroli dyscypliny pracy; - opracowywanie projektów zakresów czynności pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz imiennych upoważnień dla pracowników urzędu do podejmowania w imieniu wójta decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej; - sprawowanie kontroli gospodarowania mieniem na terenie urzędu; - nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków; - organizowanie i koordynowanie spraw związanych z wyborami i referendami; - sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez wójta; - przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy; - podejmowanie decyzji administracyjnych w sprawach określonych imiennym upoważnieniem wójta; - podejmowanie czynności kierownika urzędu pod nieobecność wójta lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez wójta; - pełnienie obowiązków zastępcy wójta w razie jego nieobecności lub niemożności pełnienia przezeń obowiązków, o której mowa w art. 28g ustawy; - podejmowanie działań zapewniających prawidłowe funkcjonowanie i ochronę Urzędu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny;
Telefon kontaktowy: 68 391 92 13
Godziny urzędowania: poniedziałek: 8:00 - 16:00 wtorek: 7:00 - 15:00 środa: 7:00 - 15:00 czwartek: 7:00 - 15:00 piątek: 7:00 - 15:00
- SPISANIE ZEZNAŃ ŚWIADKÓW W CELU UDOKUMENTOWANIA PRACY W: - INDYWIDUALNYM GOSPODARSTWIE ROLNYM - ZLIKWIDOWANYM ZAKŁADZIE PRACY
- Oświadczenie majątkowe wójta, sekretarza, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta
- Sporządzenie testamentu urzędowego (allograficznego)
- Samodzielne stanowisko ds. samorządu i organizacji ›
- Samodzielne stanowisko ds. rozwiązywania problemów alkoholowych i OSP ›
- Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska ›