Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wymeldowanie lub zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w trybie decyzji administracyjnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Samodzielne stanowisko ds. obywatelskich, bezpieczeństwa publicznego i działalności gospodarczej
Ogłoszono dnia: 2014-01-24 08:50:20
Termin załatwienia
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Osoba kontaktowa
Wioletta Biernacka
Miejsce załatwienia
Nr pokoju: 7
Telefon kontaktowy: 68/391 92 00 w. 26
Godziny urzędowania:
poniedziałek: 8.00-16.00
wtorek – piątek: 7.00 – 15.00
Osoba wykonująca usługę: Wioletta BiernackaTelefon kontaktowy
68/391 92 00 w. 26
Adres e-mail
ewidencja@bobrowice.pl
Sposób załatwienia
Złożenie wniosku o wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego w drodze postępowania administracyjnego (w załączeniu)
– drogą korespondencyjną lub osobiście w pokoju nr 7
Miejsce odbioru
– drogą korespondencyjną lub osobiście w pokoju nr 7
Wymagane Dokumenty
-wniosek o wymeldowanie lub zameldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego. Druk wniosku dostępny jest w pokoju nr 7,
- tytuł prawny do lokalu – akt notarialny, umowa najmu przez osobę składającą wniosek
- potwierdzenia wpłaty opłaty skarbowej 10 zł
Formularz meldunkowy wypełniony przez tę osobę. Potwierdzenia wiarygodności danych zamieszczonych na formularzu dokonuje własnoręcznym podpisem osoba zgłaszająca wymeldowanie.
Opłaty
Opłata skarbowa: za decyzję – 10 zł; obowiązek zapłaty powstaje z chwilą złożenia wniosku w kasie urzędu lub na numer konta bankowego: 58 9656 0008 0009 6452 2000 0002
Tryb odwoławczy
– Od decyzji wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Wójta Gminy Bobrowice, w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie (odwołanie można przesłać pocztą bądź złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy).
Uwagi
1. Do wniosku o wymeldowanie w trybie administracyjnym należy dołączyć dowody z dokumentów mające związek ze sprawą (np. orzeczenie sądu o eksmisji, protokół z wykonania czynności eksmisyjnych przez komornika, wyrok sądu o rozwiązaniu związku małżeńskiego, postanowienie o podziale wspólnego majątku itp.).
2. We wniosku można wskazać inne dowody np. z przesłuchania świadków, przeprowadzenia oględzin.
3. Do składanego wniosku właściciel lokalu przedstawia dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010r. Nr 217 poz. 1427 z późn. zm.)
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. 2011, Nr 220. Poz. 1306)