Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. infrastruktury komunalnej
Miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: samodzielne stanowisko
Data udostępnienia: 2023-06-26
Ogłoszono dnia: 2023-06-26
Termin składania dokumentów: 2023-07-06 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3
Zlecający: Urząd Gminy Bobrowice
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie co najmniej średnie;
2) biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.
2) biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku;
2) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność;
3) staż pracy na podobnym stanowisku.
2) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność;
3) staż pracy na podobnym stanowisku.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Z zakresu zarządzania i utrzymania dróg gminnych:
a) pełnienie zadań z zakresu bieżącego utrzymania dróg będących w stałym lub czasowym zarządzie Gminy Bobrowice;
b) realizacja i nadzorowanie zamówień w zakresie bieżących prac remontowych oraz usług na drogach gminnych oraz drogach będących w zarządzie Gminy Bobrowice;
c) realizacja robót w zakresie bieżącej konserwacji, remontu, budowy i przebudowy dróg gminnych;
d) bieżąca kontrola w terenie stanu dróg gminnych pod kątem bieżącej funkcjonalności dróg oraz bieżących potrzeb remontowych i konserwacyjnych;
e) gromadzenie i opracowywanie danych wyjściowych do remontu, konserwacji, budowy i przebudowy dróg gminnych;
f) rozpatrywanie bieżących wniosków mieszkańców, przedsiębiorców i instytucji w zakresie uzgodnień branżowych dotyczących dróg gminnych;
g) utrzymanie i administrowanie pasem drogowym dróg gminnych poprzez rozpatrywanie bieżących wniosków mieszkańców, przedsiębiorców i instytucji w tym zakresie;
h) współpraca przy realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego związanych z wyłonieniem wykonawcy na roboty, usługi i dostawy, w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i budowy dróg gminnych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych lub, jeśli wartość zamówienia nie obliguje do stosowania trybów przewidzianych w ustawie, dokumentów niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego;
i) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich z uwzględnieniem ich oddziaływania na bezpieczeństwo ruchu drogowego;
j) prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej przeglądu stanu dróg;
k) prowadzenie ewidencji dróg gminnych;
l) opracowywanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych;
m) nadzór nad realizacją oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych;
n) bieżąca obsługa oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych;
o) rozpatrywanie bieżących wniosków w zakresie organizacji ruchu drogowego na terenie gminy Bobrowice;
p) uzgadnianie, opiniowanie oraz wydawanie zezwoleń na prowadzenie imprez powodujących utrudnienia w ruchu lub wymagających korzystania z dróg w sposób szczególny;
r) współpraca przy opracowywaniu zakresu merytorycznego dla nowych inwestycji drogowych, a także opracowywanie zakresu merytorycznego dla planowanych remontów, budowy i przebudowy dróg gminnych w zakresie niezbędnym do aplikowania o środki z funduszy europejskich oraz krajowych na realizację zadań z zakresu prowadzonych spraw.
a) pełnienie zadań z zakresu bieżącego utrzymania dróg będących w stałym lub czasowym zarządzie Gminy Bobrowice;
b) realizacja i nadzorowanie zamówień w zakresie bieżących prac remontowych oraz usług na drogach gminnych oraz drogach będących w zarządzie Gminy Bobrowice;
c) realizacja robót w zakresie bieżącej konserwacji, remontu, budowy i przebudowy dróg gminnych;
d) bieżąca kontrola w terenie stanu dróg gminnych pod kątem bieżącej funkcjonalności dróg oraz bieżących potrzeb remontowych i konserwacyjnych;
e) gromadzenie i opracowywanie danych wyjściowych do remontu, konserwacji, budowy i przebudowy dróg gminnych;
f) rozpatrywanie bieżących wniosków mieszkańców, przedsiębiorców i instytucji w zakresie uzgodnień branżowych dotyczących dróg gminnych;
g) utrzymanie i administrowanie pasem drogowym dróg gminnych poprzez rozpatrywanie bieżących wniosków mieszkańców, przedsiębiorców i instytucji w tym zakresie;
h) współpraca przy realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego związanych z wyłonieniem wykonawcy na roboty, usługi i dostawy, w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i budowy dróg gminnych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych lub, jeśli wartość zamówienia nie obliguje do stosowania trybów przewidzianych w ustawie, dokumentów niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego;
i) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich z uwzględnieniem ich oddziaływania na bezpieczeństwo ruchu drogowego;
j) prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej przeglądu stanu dróg;
k) prowadzenie ewidencji dróg gminnych;
l) opracowywanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych;
m) nadzór nad realizacją oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych;
n) bieżąca obsługa oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych;
o) rozpatrywanie bieżących wniosków w zakresie organizacji ruchu drogowego na terenie gminy Bobrowice;
p) uzgadnianie, opiniowanie oraz wydawanie zezwoleń na prowadzenie imprez powodujących utrudnienia w ruchu lub wymagających korzystania z dróg w sposób szczególny;
r) współpraca przy opracowywaniu zakresu merytorycznego dla nowych inwestycji drogowych, a także opracowywanie zakresu merytorycznego dla planowanych remontów, budowy i przebudowy dróg gminnych w zakresie niezbędnym do aplikowania o środki z funduszy europejskich oraz krajowych na realizację zadań z zakresu prowadzonych spraw.
2) Z zakresu zaopatrzenia w energie elektryczną:
a) realizacja zadań własnych Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i gaz wynikających z ustawy Prawo energetyczne;
b) realizacja robót inwestycyjnych w zakresie budowy, przebudowy i remontu oświetlenia ulicznego w ciągach dróg gminnych;
c) gromadzenie i opracowywanie danych wyjściowych do budowy, przebudowy, remontu oświetlenia ulicznego w ciągach dróg gminnych;
d) współpraca przy realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego związanych z wyłonieniem wykonawcy na roboty, usługi i dostawy, w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i budowy oświetlenia ulicznego dróg oraz zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i gaz, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych lub, jeśli wartość zamówienia nie obliguje do stosowania trybów przewidzianych w ustawie, dokumentów niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego;
e) nadzór nad realizacją zadania bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy;
f) opracowywanie planów rozwoju sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bobrowice;
g) współpraca przy wdrażaniu Programu Gospodarki Niskoemisyjnej Gminy Bobrowice w zakresie ograniczenia zapotrzebowania Gminy na energię elektryczną;
h) rozpatrywanie bieżących wniosków mieszkańców Gminy Bobrowice w zakresie oświetlenia ulicznego Gminy;
i) opracowywanie zakresu merytorycznego dla nowych inwestycji oraz remontów oświetlenia ulicznego Gminy Bobrowice w zakresie niezbędnym do aplikowania o środki z funduszy europejskich oraz krajowych na realizację zadań z zakresu prowadzonych spraw.
3) Z zakresu transportu zbiorowego:
a) utrzymanie przystanków autobusowych.
a) realizacja zadań własnych Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i gaz wynikających z ustawy Prawo energetyczne;
b) realizacja robót inwestycyjnych w zakresie budowy, przebudowy i remontu oświetlenia ulicznego w ciągach dróg gminnych;
c) gromadzenie i opracowywanie danych wyjściowych do budowy, przebudowy, remontu oświetlenia ulicznego w ciągach dróg gminnych;
d) współpraca przy realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego związanych z wyłonieniem wykonawcy na roboty, usługi i dostawy, w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i budowy oświetlenia ulicznego dróg oraz zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i gaz, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych lub, jeśli wartość zamówienia nie obliguje do stosowania trybów przewidzianych w ustawie, dokumentów niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego;
e) nadzór nad realizacją zadania bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy;
f) opracowywanie planów rozwoju sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bobrowice;
g) współpraca przy wdrażaniu Programu Gospodarki Niskoemisyjnej Gminy Bobrowice w zakresie ograniczenia zapotrzebowania Gminy na energię elektryczną;
h) rozpatrywanie bieżących wniosków mieszkańców Gminy Bobrowice w zakresie oświetlenia ulicznego Gminy;
i) opracowywanie zakresu merytorycznego dla nowych inwestycji oraz remontów oświetlenia ulicznego Gminy Bobrowice w zakresie niezbędnym do aplikowania o środki z funduszy europejskich oraz krajowych na realizację zadań z zakresu prowadzonych spraw.
3) Z zakresu transportu zbiorowego:
a) utrzymanie przystanków autobusowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy;
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice, 66-627 Bobrowice 131, stanowisko pracy znajduje się na piętrze;
3) budynek nie jest przystosowany do poruszania się wózkami inwalidzkimi;
4) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole;
5) praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;
6) praca o charakterze administracyjno - biurowym;
7) praca w godz. 7.00 - 15.00 (wtorek-piątek), 8.00-16.00 (poniedziałek);
8) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, organizuje się służbę przygotowawczą.
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice, 66-627 Bobrowice 131, stanowisko pracy znajduje się na piętrze;
3) budynek nie jest przystosowany do poruszania się wózkami inwalidzkimi;
4) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole;
5) praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;
6) praca o charakterze administracyjno - biurowym;
7) praca w godz. 7.00 - 15.00 (wtorek-piątek), 8.00-16.00 (poniedziałek);
8) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, organizuje się służbę przygotowawczą.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
2) życiorys (CV);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-07-06 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Bobrowice, wrzucić do skrzynki znajdującej się przy wejściu do Urzędu Gminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury komunalnej” w terminie do dnia 6 lipca 2023 r. do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Bobrowice.
VII. Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone w dniu 7 lipca 2023 r. w Urzędzie Gminy Bobrowice pokój nr 15 o godz. 11:00.
2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bobrowice (www.bip.bobrowice.pl) oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Bobrowice.
3. Wszelkich informacji na temat naboru udziela Pani Beata Wasyłyk-Sosnowska – Sekretarz Gminy tel. (68) 391-92-13 (w godz. pracy urzędu).
4. Wójt Gminy Bobrowice zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Bobrowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Bobrowice http://www.bip.bobrowice.pl/200/Klauzula_RODO/
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Bobrowice |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Wasyłyk-Sosnowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-26 13:30:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ewelina Roszak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-26 13:30:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewelina Roszak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-22 14:34:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 515 raz(y) |