Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. rolnictwa i gospodarowania mieniem komunalnym
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2016-08-09
Ogłoszono dnia: 2016-08-09 przez Beata Wasyłyk-Sosnowska
Termin składania dokumentów: 2016-08-19 15:00:00
Nr ogłoszenia: 8
Zlecający: Urząd Gminy Bobrowice
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe;
b) biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office;
c) staż pracy na podobnym stanowisku;
d) prawo jazdy.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku;
b) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) załatwianie spraw przekazywania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, użyczenie, dzierżawę i najem gruntów, obiektów gminnych;
2) prowadzenie spraw komunalizacji nieruchomości;
3) prowadzenie spraw sprzedaży nieruchomości komunalnych i przetargów w tym zakresie oraz powoływania rzeczoznawców majątków do wyceny;
4) załatwianie sprawy podziału i rozgraniczania nieruchomości;
5) przejmowanie gruntów oraz odszkodowania za nie;
6) ustalenie granic gruntów pod zorganizowane budownictwo mieszkaniowe;
7) przechowywanie zbioru dokumentów gospodarstw i wnioskowanie zmian w księgach wieczystych oraz wydawanie zaświadczeń o posiadaniu gospodarstwa rolnego;
8) wnioskowanie wywłaszczenia nieruchomości na rzecz gminy;
9) wykonywanie prawa pierwokupu przez gminę;
10) uwłaszczanie wieczystych użytkowników w zakresie właściwości gminy;
11) prowadzenie spraw lokali zastępczych i zmiennych oraz egzekucji w sprawach lokalowych;
12) prowadzenie spraw lokali socjalnych oraz wnioskowanie o ustalenie stawek czynszów najmu;
13) załatwianie spraw przyjmowania mieszkań do zasobu gminy i sprawy gospodarki mieszkaniowej zasobów gminy;
14) prowadzenie spraw związanych z własnością lokali mieszkalnych;
15) prowadzenie spraw scalania, wymiany i zamiany gruntów;
16) wprowadzanie opłaty adiacenckiej;
17) organizowanie spisu rolnego i powszechnego, sporządzanie sprawozdania kwartalnego zwierząt oraz szacunków plonów rolnych i ogrodniczych;
18) współpracowanie z agencjami zarządzającymi nieruchomościami Skarbu Państwa;
19) prowadzenie spraw melioracji i organizacji spółek wodnych, w zakresie właściwości gminy;
20) prowadzenie spraw rolnictwa i rozwoju przetwórstwa rolno - spożywczego w gminie;
21) załatwianie sprawy rekultywacji gruntów w zakresie właściwości gminy;
22) sprawy łowiectwa i ochrony zwierzyny łownej;
23) zadania gminy w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i współdziałanie w tym zakresie ze służbą weterynaryjną;
24) sprawy z ustawy - prawo wodne (z wyjątkiem zaopatrzenia wsi w wodę);
25) współdziałanie w zakresie ochrony roślin, nasiennictwa i leśnictwa;
26)wykonywanie czynności w zakresie likwidacji skutków powodzi, suszy i innych klęsk żywiołowych, a w szczególności wykorzystywanie środków finansowych na usuwanie tych skutków, koordynuje w tym zakresie działania innych stanowisk pracy;
27)wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym;
28) wykonywanie czynności w zakresie prawa geologicznego;
29) prowadzenie spraw cmentarzy komunalnych;
30) prowadzenie spraw statystyki publicznej w gminie;
31)sprawy zadrzewienia terenów na terenie gminy;
32)wydawanie poświadczenie wójta wynikające z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego;
33) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikiem gospodarczym oraz osobami skierowanymi do odpracowania kary ograniczenia wolności.
2) prowadzenie spraw komunalizacji nieruchomości;
3) prowadzenie spraw sprzedaży nieruchomości komunalnych i przetargów w tym zakresie oraz powoływania rzeczoznawców majątków do wyceny;
4) załatwianie sprawy podziału i rozgraniczania nieruchomości;
5) przejmowanie gruntów oraz odszkodowania za nie;
6) ustalenie granic gruntów pod zorganizowane budownictwo mieszkaniowe;
7) przechowywanie zbioru dokumentów gospodarstw i wnioskowanie zmian w księgach wieczystych oraz wydawanie zaświadczeń o posiadaniu gospodarstwa rolnego;
8) wnioskowanie wywłaszczenia nieruchomości na rzecz gminy;
9) wykonywanie prawa pierwokupu przez gminę;
10) uwłaszczanie wieczystych użytkowników w zakresie właściwości gminy;
11) prowadzenie spraw lokali zastępczych i zmiennych oraz egzekucji w sprawach lokalowych;
12) prowadzenie spraw lokali socjalnych oraz wnioskowanie o ustalenie stawek czynszów najmu;
13) załatwianie spraw przyjmowania mieszkań do zasobu gminy i sprawy gospodarki mieszkaniowej zasobów gminy;
14) prowadzenie spraw związanych z własnością lokali mieszkalnych;
15) prowadzenie spraw scalania, wymiany i zamiany gruntów;
16) wprowadzanie opłaty adiacenckiej;
17) organizowanie spisu rolnego i powszechnego, sporządzanie sprawozdania kwartalnego zwierząt oraz szacunków plonów rolnych i ogrodniczych;
18) współpracowanie z agencjami zarządzającymi nieruchomościami Skarbu Państwa;
19) prowadzenie spraw melioracji i organizacji spółek wodnych, w zakresie właściwości gminy;
20) prowadzenie spraw rolnictwa i rozwoju przetwórstwa rolno - spożywczego w gminie;
21) załatwianie sprawy rekultywacji gruntów w zakresie właściwości gminy;
22) sprawy łowiectwa i ochrony zwierzyny łownej;
23) zadania gminy w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i współdziałanie w tym zakresie ze służbą weterynaryjną;
24) sprawy z ustawy - prawo wodne (z wyjątkiem zaopatrzenia wsi w wodę);
25) współdziałanie w zakresie ochrony roślin, nasiennictwa i leśnictwa;
26)wykonywanie czynności w zakresie likwidacji skutków powodzi, suszy i innych klęsk żywiołowych, a w szczególności wykorzystywanie środków finansowych na usuwanie tych skutków, koordynuje w tym zakresie działania innych stanowisk pracy;
27)wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym;
28) wykonywanie czynności w zakresie prawa geologicznego;
29) prowadzenie spraw cmentarzy komunalnych;
30) prowadzenie spraw statystyki publicznej w gminie;
31)sprawy zadrzewienia terenów na terenie gminy;
32)wydawanie poświadczenie wójta wynikające z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego;
33) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikiem gospodarczym oraz osobami skierowanymi do odpracowania kary ograniczenia wolności.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
o stanie odbytych studiów),
o stanie odbytych studiów),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-08-19 15:00:00
b. Sposób:
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie należy składać osobiście
w sekretariacie Urzędu Gminy Bobrowice (pokój Nr 14) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. rolnictwa i gospodarowania mieniem komunalnym” w terminie do dnia 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
w sekretariacie Urzędu Gminy Bobrowice (pokój Nr 14) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. rolnictwa i gospodarowania mieniem komunalnym” w terminie do dnia 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
6. Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone w dniu 22 sierpnia 2016 r. w Urzędzie Gminy Bobrowice pokój nr 15 o godz. 1000.
VII. Informacje dodatkowe:
7. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bobrowice (www.bip.bobrowice.pl) oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Bobrowice.
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
9. Wszelkich informacji na temat naboru udziela Pani Beata Wasyłyk-Sosnowska - Sekretarz Gminy tel. (68) 391-92-13 (w godz. pracy urzędu).
10. Wójt Gminy Bobrowice zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.