ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Bobrowice
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. rozwiązywania problemów alkoholowych i OSP

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2015-12-31

Ogłoszono dnia: 2015-12-31 przez Beata Wasyłyk-Sosnowska

Termin składania dokumentów: 2016-01-11 15:00:00

Nr ogłoszenia: 7

Zlecający: Wójt Gminy Bobrowice

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne:
a)   wykształcenie wyższe;
b)   biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office;
 c)   staż pracy na podobnym stanowisku;
 d)   prawo jazdy.
b. Wymagania dodatkowe:
a)  znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku;
b) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania  wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)   prowadzenie spraw świetlic środowiskowych;
2)   prowadzenie spraw zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
3)   prowadzenie obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
4)   prowadzenie spraw dotyczących uzależnień (alkohol, narkotyki),  w tym profilaktyki, będących w zakresie właściwości gminy;
5)  wykonywanie czynności związanych z ochrona przeciwpożarową  i ochotniczymi strażami pożarnymi będącymi w zakresie właściwości gminy, w tym organizowanie strażackich imprez okolicznościowych;
6)  prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego dla producentów rolnych;
7)  naliczanie i sporządzanie wykazu należności za wodę, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków komunalnych;                
      8)   prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim i placami zabaw.

V. Wymagane dokumenty:

a)   list motywacyjny,
b)   życiorys  (CV),
c)   kserokopie świadectw pracy,
d)   kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
o stanie odbytych studiów), 
e)   inne dodatkowe dokumenty o posiadanych  kwalifikacjach i umiejętnościach,
f)    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g)   oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-01-11 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie należy składać osobiście  
w sekretariacie  Urzędu Gminy Bobrowice (pokój  Nr 14)  lub przesłać pocztą na adres: Urząd  Gminy  Bobrowice, Bobrowice Nr 131,  66-627  Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwiązywania problemów alkoholowych i OSP” w  terminie  do dnia  11 stycznia 2016 r. do godz. 1500.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:  " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie  pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz.2135)  oraz  ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202  z późn. zm.).
Wszelkich informacji na temat naboru  udziela Pani Beata Wasyłyk-Sosnowska - Sekretarz Gminy  tel. (68)  391-92-13 (w godz. pracy urzędu).
 
Wójt Gminy Bobrowice zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
« powrót do poprzedniej strony