Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. rozwiązywania problemów alkoholowych i funduszu sołeckiego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2023-05-12
Ogłoszono dnia: 2023-05-12
Termin składania dokumentów: 2023-05-23 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2
Zlecający: Urząd Gminy Bobrowice
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie co najmniej średnie;
2) biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office;
3) prawo jazdy.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku;
2) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność.
2) cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw świetlic środowiskowych;
2) prowadzenie spraw zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
3) prowadzenie obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
4) prowadzenie spraw dotyczących uzależnień (alkohol, narkotyki), w tym profilaktyki, będących w zakresie właściwości gminy;
5) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego dla producentów rolnych;
6) naliczanie i sporządzanie wykazu należności za wodę, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków komunalnych na podstawie odczytów sporządzonych przez konserwatorów (w przypadku braku licznika na podstawie rozporządzenia właściwego ministra), wystawianie rachunku lub faktury VAT wg potrzeb oraz sporządzanie umów w w/w zakresie;
7) prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim i placami zabaw;
8) wykonywanie czynności związanych z ochroną przeciwpożarową i ochotniczymi strażami pożarnymi będącymi w zakresie właściwości gminy, w tym organizowanie strażackich imprez okolicznościowych.
2) prowadzenie spraw zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
3) prowadzenie obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
4) prowadzenie spraw dotyczących uzależnień (alkohol, narkotyki), w tym profilaktyki, będących w zakresie właściwości gminy;
5) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego dla producentów rolnych;
6) naliczanie i sporządzanie wykazu należności za wodę, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków komunalnych na podstawie odczytów sporządzonych przez konserwatorów (w przypadku braku licznika na podstawie rozporządzenia właściwego ministra), wystawianie rachunku lub faktury VAT wg potrzeb oraz sporządzanie umów w w/w zakresie;
7) prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim i placami zabaw;
8) wykonywanie czynności związanych z ochroną przeciwpożarową i ochotniczymi strażami pożarnymi będącymi w zakresie właściwości gminy, w tym organizowanie strażackich imprez okolicznościowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy;
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice, 66-627 Bobrowice 131, stanowisko pracy znajduje się na parterze;
3) budynek nie jest przystosowany do poruszania się wózkami inwalidzkimi;
4) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole;
5) praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;
6) praca o charakterze administracyjno - biurowym;
7) praca w godz. 7.00 - 15.00 (wtorek-piątek), 8.00-16.00 (poniedziałek);
8) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, organizuje się służbę przygotowawczą.
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Bobrowice, 66-627 Bobrowice 131, stanowisko pracy znajduje się na parterze;
3) budynek nie jest przystosowany do poruszania się wózkami inwalidzkimi;
4) stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole;
5) praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;
6) praca o charakterze administracyjno - biurowym;
7) praca w godz. 7.00 - 15.00 (wtorek-piątek), 8.00-16.00 (poniedziałek);
8) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, organizuje się służbę przygotowawczą.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
2) życiorys (CV);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-05-23 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie należy składać osobiście
w Urzędzie Gminy Bobrowice, wrzucić do skrzynki znajdującej się przy wejściu do Urzędu Gminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwiązywania problemów alkoholowych i funduszu sołeckiego” w terminie do dnia 23 maja 2023 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
w Urzędzie Gminy Bobrowice, wrzucić do skrzynki znajdującej się przy wejściu do Urzędu Gminy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice Nr 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozwiązywania problemów alkoholowych i funduszu sołeckiego” w terminie do dnia 23 maja 2023 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Bobrowice, Bobrowice 131, 66-627 Bobrowice
VII. Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone w dniu 24 maja 2023 r. w Urzędzie Gminy Bobrowice pokój nr 15 o godz. 1200.
2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bobrowice (www.bip.bobrowice.pl) oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Bobrowice.
3. Wszelkich informacji na temat naboru udziela Pani Beata Wasyłyk-Sosnowska – Sekretarz Gminy tel. (68) 391-92-13 (w godz. pracy urzędu).
4. Wójt Gminy Bobrowice zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bobrowice (www.bip.bobrowice.pl) oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Bobrowice.
3. Wszelkich informacji na temat naboru udziela Pani Beata Wasyłyk-Sosnowska – Sekretarz Gminy tel. (68) 391-92-13 (w godz. pracy urzędu).
4. Wójt Gminy Bobrowice zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Bobrowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Bobrowice http://www.bip.bobrowice.pl/200/Klauzula_RODO/