ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Wymiana dowodu osobistego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Samodzielne stanowisko ds. obywatelskich, bezpieczeństwa publicznego i działalności gospodarczej

Ogłoszono dnia: 2014-01-24 08:22:59

Termin załatwienia

do 30 dni

Osoba kontaktowa

Wioletta Biernacka

Miejsce załatwienia

Nr pokoju: 7
Telefon kontaktowy: 68/391 92 00 w. 26
Godziny urzędowania:
poniedziałek: 8.00-16.00
wtorek – piątek: 7.00 – 15.00
Osoba wykonująca usługę: Wioletta Biernacka

Telefon kontaktowy

68/391 92 00 w. 26

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Wniosek do pobrania lub na miejscu

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Bobrowice- pokój nr 7

Wymagane Dokumenty

- wniosek o wydanie dowodu osobistego, 2 fotografie 35mmx45mmm, w przypadku zmiany nazwiska lub stanu cywilnego – akt małżeństwa
- dowód osobisty do wglądu, a w przypadku utraty zaświadczenie o zgłoszeniu utraty jeżeli zostało wydane.

Opłaty

Od 1 stycznia 2010 r. nie płacimy za wydanie dowodu osobistego.
Wnioski w tej sprawie można składać za darmo.

Tryb odwoławczy

nie przysługuje

Uwagi

Złożenie wniosku wraz ze zdjęciami i opłatą oraz akt stanu cywilnego, w przypadku wcześniejszego zgłoszenia utraty – zaświadczenie o utracie.

Podstawa prawna

- ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 grudnia 2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012r. Nr 0, poz. 1475 z późn. zm.)

Załączniki